Lunaa benimde yaklaştı ayimdayim korkmaya başladım ilki çok zor geçti devlette olmasaydı o sancı esnasında sezeryan istedim ama malum devlette yapmiyolar şimdi özelde düşünüyorum ama normalde istiyorum doğum esnasında sezeryan isterim diye de korkuyorum eğer oturduğum yerdeki devlet hastanesi doğumu yaparlarsa devlette dogurcam yok eğer doğum hastanesine yonlendirirlerse özele gidcem ama ne olursa olsun içerde kalmiycaklar ya bi şekilde cikacak çok zor Allah hekimimize kolaylık versin