Benim oğlum da 2 yaşına girdi bu sene bende istiyorum Allah nasip ederse. Biraz zor bir çocuk , önce bezi bıraktırmam lazım sonra da Avrupa’da yaşıyorum birkaç oturum izni işleri var onlardan inşallah iyi haber gelirse bende ikinciyi yapmak istiyorum 🙏🏻❤️