Gamzekck_ Amine00 normal bebek yerleşiyor rahim büyüyor ondan kaynaklı olabiliyor ben hala ağrı yaşıyorum 12 hafta olcaz. Bide adet zamanında oluyor ağrı
AycanUnlu25- Kanaman olmadığı sürece normal bende 16 haftalık hamileyim ilk 3 ay çok ağrım vardı özellikle kasıklarım ve sırtımda
AycanUnlu25- Amine00 benimde ilk hamileliğim sizin gibi çok huzursuzdum korkuyordum ama doktor normal demişti ilk 3 ay resmen yatarak geçirdim yine de için rahat değilse bı git istersen hastaneye
Gamzekck_ Amine00 aaa gerçekten mi tebrik ederim 3üzden sonra tekrar cesaret ettiğiniz için kaç yaşındalar 😀
Amine00 Amine00 bi kızım küvezde akciğer kanaması geçirdi vefat etti oğlum beyin kanaması serebral palsili suan diğer kzıım iyi şükürler olsun hepsine