Gizos648 iki doktora gidiyorum hamileliğimin başından beri 32. Haftamda doktorum olmadığı için başka bi doktora gitmek zorunda kalmıştım o da bana 3 4 hafta önden gidiyor kafası büyük suyu sınırda diyip perinatolojiye gönderdi perinatoloji doktoru da durumu izah ederek bizim için boyut değil sağlığı önemli dedi benimde şekerim yok yediklerine dikkat et düzenli kontrol edelim bir sıkıntı yok dedi 33. Haftamda tekrar kontrole gittim bu seferde kendi doktorum ameliyatta olduğu için yine başka bi doktora girdim o da evet biraz büyük suyu sınırda ama her şey gayet normal dedi 35. Haftamda diğer hastanedeki doktoruma gittim ve o da aşırı bi büyüklük olmadığını kilosunun normal olduğunu bebeğin suyununda evet sınırda ama bu seni sıkıntıya sokmaz ve bebek hazırlanıyo sende hazırla kendini dedi şuan 36+3 üz yavaş yavaş doğumun yaklaştığını hissediyorum 1 2 haftaya doğururum gibi resmen yani demem o ki ultrason cihazları çok hassas ölçüm yapıyor bebeğin genetiği iriyse kilosu biraz fazlaysa haftası önden çıkıyor o yüzden önemli olan sağlığı her ultrason cihazı aynı ölçümü yapmıyor hiç canını sıkma sapasağlam normalce doğar inşallah