SeydaAnur Merhaba Manisada kadın doğum doktoru olarak Yasemin yıldırım ve Fatma eskicioğlu ' na giden var mı ya da bilgisi olan var mı bu doktorlar hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim ayrıca şuan güncel olarak devam ediyorlar mı
asli_hmz SeydaAnur bende merkezdeyim Ömer Dündar’a gidiyordum,17 haftalıkken suyum geldi ara ara lekelenmm de oluyordu ama doktorm göremedi ve bilgilendirmedi ,yakınlarınız varsa uyarın gitmesinler