edebiyatcianne Yenidoğan döneminde yataş juno, babyjem ilk yatağım ya da fasulye yatak kullanan var mı acaba? Hangisini önerirsiniz?
Catsofmom edebiyatcianne Juno aldım. Bir kaç kişiden duydum çok rahatmış. taşınabilir olması da harika ama sırf reflü için tercih ettim 🙃 3-4 aya kadar çocugu sağlıklı tutsun yeter bir şey olacak diye ödüm kopuyor şimdiden
Baharoloji edebiyatcianne merhaba ben yataşın yatağına baktım ancak tehlikeli geldi yani gündüz uykusu için sorun olmaz ama gece bence tehlikeli çünkü baş kusma biraz çökük kusma falan olursa ya da reflüsü sorun yaratabilir bir de kullanım ömürler Kısa özellikle iri bebek olursa reflü yataklarına bakın bence daha iyi
babyasyanil Juno değil ama aynısından kullanıyorum. Aşırı rahat her yere götürülüyor bebek rahat ediyor gğzel uyuyor