sat 10 temmuz 4 Ağustosta test yaptım gözle gorulmeyecek kadr silikti sonra en erken test aldm çıkmadı aradan 4 gün geçti adet olmam gerekiyordu yine test yaptım cok net cift cizgiydi Çarşamba gunu doktora gitim bhcg 22 çıktı 2 gun arayla tekrar gittim 33 çıktı böyle olup saglikli doğum yapan oldumu kanamam vs yok progesteron degerim çok düşük çıktı doktor ilac yazmadi düşük yaparsin dedi folik asite devam et dedi kanimda pıhtılaşma vardi diye de ilk muanede 10 adet igne yazmıştı onlari kullaniyorm