Kızlar herkese merhaba öncelikle.Bu benim ikinci gebeliğim ve şuan 34+2 haftalık hamileyim.Yaklaşık 1 ay öncesinden belki daha fazla süre önce ağrılarım başladı.Oturduğum yerden ayağa zor kalkıyorum mesela sanki yeni sezeryan olmuş gibi karın ve kasık bölgemde agrı hissediyorum,ya da gece yatarken sağdan sola dönmek gerçekten çok zor çok agrı saplanıyor..İlk hamileliğimde hiç böyle bir durum yaşamadım ama bu gerçekten çok zor ve normal mi çok merak ediyorum ..Konuyla alakalı bilgisi olan var mı,ya da benim givi ağrı yaşayan??