Ebraz Kızlar sanki şu 3 hafta dahada hassaslaşmaya başladı normal mii doğum yapıncada bu kadar hasas olursa nasıl emzircem oğluşuu sizin gögüsler ne durumda benim uçları dokununca deyince acıyor yani bebek emse acır baya