Ayln_11 Hanımlar 29 haftalık gebeyim tûp bebek tedavisiyle hamile kaldım vücudumda belirli bölgelerde bazen morlukluklar oluyor bir yere çarpmışım gibi özellikle kol ve bacakta.benim gibi olan var mı acaba sebebi nedir
Zuleyha_Evren Bende de öyle. Sürekli dayak yemişim gibi kocam da biri görse şiddet uyguluyorum sanar diye güler hep. Ama bekarlığımdan beri öyle. Doktor bana selülitlerden kaynaklıdır demişti. Zayıf olduğum zamanlarda bile hep selülitlerim var çünkü.
Fadimr Kan pıhtılaşma bozukluğu veya beyaz kan hücrelerinde sıkıntı olabilir benimde olmaya başladı benim plt değerim düşük ve kan sulandırıcı kullanıyorum ondan oluyor sanırım
Supsuheda Bnde de 4-5 gündür ayakta parmak başlangıcında var tüp gebeyim kan sulandırıcı kullanıyorum doktorunuza sordunuz mu hiç