Beeyzz 28+3 haftalık serklajlı gebeyim. Bebeğim baş aşağı şeklinde duruyor hunileşme var ve rahim ağzı 17mm. 2 gündür regl olacak gibi bel ağrısı yaşıyorum. Doğum belirtisi olabilir mi yoksa gereksiz evham mı yapıyorum 🥲
Sara-2007 Beeyzz merhaba kecmis olsun suan bende18mm hastanrdrdyim ilaclar iyneler ediyotlar sanci olmasin diye hunilesmede var allah yarfimcimiz olsum Ama bana her an doğum baslayabilir dediler kesinlikıe kalkmiyorum tuvalete bile.29+0hamilryim
Beeyzz Bende kullanıyorum iğne ilaç fitil. Yatıyorum da sürekli ama bu şekilde ağrı olunca korktum biraz
Sara-2007 Floraflorr merhaba siz nasilsimiz,sukurler olsun 32olucam bugün hala yatiyorum.evdeyim şuan tuvalete sadecr kalkiyorum annem bakiyor.pazartesi doktorla randevum var bakalım ne durumdayim