Elif949494 Kızlar iki gün önce 36 haftalıkken gittim doktora gün verdi 12 gün sonra doğum için ben şimdi doğuma kadar kontrole gidicekmiyim direkt doğuma mı gidicem doktor bişi demedi bende heyecandan soramadım
Yazmelegi_ Elif949494 35 te doğum günü belli olmuştu 37 ye kadar haftalık gittim 37 den sonra 3 güne bir
Seymoshh Elif949494 sezeryansa direk doğuma alır herhalde normalse gün vermesi için erken zaten normal doğumun 40 hatta 42 haftaya kadar yolu olabiliyor
Seymoshh Elif949494 işte sezeryanı dr lar kendi takvimlerine göre ayarlıyorlar sağlıkla gelsin inş bebeğin🤲🏻
GulserenKY Elif949494 Sezeryan olduğu için demiştir. Ama yine de kontroller oluyor bildiğim kadarıyla. Sancı kanama olursa gidersiniz inşallah olmaz. Saglikla kucağınıza alırsınız inşallah 🌹