Bebegim3444 se2206 Insallahh canım insallahh. En önemli şey bu süreçte stres yapma hep kafan rahat olsun. Zaten cok iyi bir doktor da.
se2206 Bebegim3444 aynen çok iyi bir doktor ondan yana süphem yok zaten. Henüz tüp bebeğe başlamadım da bakalım düşünüyorum. Stres yapmamaya çalışıyorum. Bakalım nasip artık.
se2206 aslii57 ben ön görusme yaptım muayene ücreti 2500 dü şuan 3000 lira galiba. Her şeyin fiyatı farklı canım.