Busra-2001 19 haftalik anneler napiyonusunuz nasil geciyo hamilelikler benim pek iyi degil odemlerim basladi felaket bi kalca üzeri ağrısı cekiyorum 2 gündür sıcaktan uyuyamiyorum sizin nasil
Ozlmine-61 Busra-2001 Bendede aynı durumlar dehset kalça ağrısı çekiyorum magnezyum eksikliğinden olur dediler pazartesi sağlık ocağından yazdırmayı düşünüyorum 🥲 kilo almadım ödem yok şu içmeye gayret ediyorum ama kilo alınca ağrılar artar korkuyorum
Dilarayy Busra-2001 Bizde bugün 19 haftalık olduk ama bugün benim karın sertliğim bir anda yok oldu gibi karnımı boş hissediyorum sizde durumlar ne
Busra-2001 Ozlmine-61 magnezyum kullaniyorum bi aydır odem icin ben kan pıhtılaşma ignesi kullaniyorum o yuzden ödemim erken oldu doktorum öyle dedi
Ozlmine-61 Busra-2001 Bol su içmeye gayret et ben çok faydasını görüyorum , tek çare bulamadığım kalça ağrısı inşallah ilerleyen zamanlarda artmaz bazen yürütmüyor insanın
Busra-2001 Ozlmine-61 bol su iciyorum hatta bazen 4lt ictigim bile oluyo bende bi cozum bulamadim kalca agrisina
Busra-2001 Dilarayy ben 17 haftadan itibaren hareketlerini cok rahat hissediyorum htta bazen hıçkırır bile karnim yan yatinca sertlik oluyo ayaktayken yada rahat otururuken hissetmiyorum şişlik bebegin suyu iyiyse bi sıkıntı olmaz bence
Busra-2001 Dilarayy cikolata yiyip yan yatmayi denedin mi oda baya etki ediyo bebege o zaman net hissedersin o şişliği hala hissetmezsen bi doktora git o zaman
Busra-2001 Dilarayy bisi çıkacağından değil bence bebek kucuk karnimizda suyun icinde ondan bi sislik oluyo bi olmuyo ben öyle düşünüyorum