Cnsu123 benimde vardı çok doktora gittim çok ilaç kulandim kilo verdim olmadı çünkü her ay test ve herşeyi denedim stres sıkıntı yaptım birgün olduğum yerden taşındım çalışmak zorunda kaldım astım olduğumu ogrendim tekrar ve artık umudum sıfırlandı doktora kontural için gittim doktorum bana tedavi başladı Diane doğum kontrol hapı ile iki ay kulan adet ol gel duruma göre bisiler basliyalim dedi ben çok adet görmemiştim başladım ilaca kulandim hergun ama galiba doğum kontrol hapı saatli kullanıyormuş öyle dediler ben hergun içtim ama saatli almadım sadece ve o ay hamile kalmışım düzenli bı ilişkide olmadı öyle umudum yoktu hem astım hem hap derken ve o ay hamile kalmışım ben 7 haftalikti öğrendiğimde iki yıl sonra oldu benim şuan oğlumla 30+2olduk tekrardan yaşarsın o. Duyguyu inşallah