Kızlar ya 16 haftalık olcam yarın kusmalarım tekrardan başladı iki hafta önce ilaca başlamıştım prilam diye o biraz kesıyordu bi kaç gün dür ilacım biti bende artık mide bulantısı olmaz diye düşünürken tekrar başa döndüm sankı midemde hicbirsey kalmıyor atıyorum bu durumu yaşayan var mı ne zaman dindi mide bulantılarınız 😢