Ya artık şu post durumları niye bu kadar abartılıyor. Sacma yada tuhaf geliyorsa girmeyin ya posta zor mu. Milletin her sorduğuna müdahil olmak zorundasınız. Hepimiz anne olmaya çalışıyoruz. Neyin doğru yada neyin yanlış olduğunu sormak için burdayız. O kadar sinirleniyorum ki. Yardımcı olmayacaksanız postada girmeyin bi zahmet.