Kubrabaygeldi Hanımlar 35+3 haftalığım ve geçmek bilmeyen sarı akıntı başladı. Enzofen fitil kullandım temizliğime son derece dikkat ediyorum ama geçmiyor. Sarı akıntı ve sapsarı idrar. Böyle sorun yaşayan var mı? Ne yaptınız geçmesi için 🙏🏼
yagmurbayrak Kubrabaygeldi aynı sorun şuan bende de var fitil verdi doktorum daha öncede hiç kullanmadım korkuyorum:(
umudum23 Kubrabaygeldi Gunde en az 3 lt su iciyorum. Camasir değiştirmekten ve temizlikten helak oldum ama gecmiyor. Doktora da sordum enfeksiyon var ama kültürde ureme yok risk yok dedi zaten enfeksiyonda gecti ama o sari akıntı hiç ama hic geçmedi.
Sevgi01 Suyu çok fazla tüketmen gerekiyor 3 litre ve daha fazlası idrar suyu az içince hemen sararıyor
yagmurbayrak Sevgi01 şuan dişim için augmentin kullanmama rağmen oldu, eczacı antibyotıkte yapmış olabilir dedi aldım evde duruyor sürekli ilac kullanmak beni rahatsız ediyor korkutuyor bol su içiyorum :(
yagmurbayrak Kubrabaygeldi cok su için 3 litre kadar camasırınızı ütüleyin umarım kısa zamanda geçer🙏🏻