Rsahbaz Merhaba arkadaşlar dün gece sanırım cereyanda kaldım. Bugün sol bademcik şişmiş durumda ilaç kullanmadan işe yarayacak birşey var mı? veya gargara kullandınız mı…
1prensesannesi_ Rsahbaz sıcak şeyler tüketmeye çalış canım ben ılık süt ılık su ılık banyo yaptım öyle geçirdim ilaç vermiyorlar asla
Hdemir1618 Rsahbaz bal zencefil limon en iyi gelecek olan şey bu bol c vitamini bende hastalandığımda doktor Gargara vermişti problem yok kullanmada dye onun harici parol alabilirsin başka bişe yapamayız dedi