Tbsra95 Abica_Elis kac dk içinde cıktı daha cok erken ne ara adet bitcek ne ara dölenme olacak bilgilendirme amaçlı söylüyorum 1 agustos bat bitisi 5 agustos bile olsa 7 günde direk tutsa bile cıkmaz dölünn 3 gün rahme gelmesi vs falan ne bilim suan pozitif olması zor ama inşallah hamilesindir gönlünce olsun
gizzzy35 Abica_Elis 1 kızınız var bu kadar stres niye 🤷♀️ Yani yanlış anlamayın ama istiyorsanız bile hiç yokmuş gibi takmamanız lazım. Hiç çocuk olmasa anlarım ama akışına bırakmalısınız.
Abica_Elis gizzzy35 ben bebek yoklugu col cektim hamd olsun onu verene esim uzun sureligine yurt disina cikacak ve son ay bu yanimda oldugu bu yuzden daha cok istiyorum
Gamze_cnky Abica_Elis Olabilir , isteyebilirsiniz de 1 tane varken kafayı yemek üzereyim diye mi istemeli ? 1 tane nasip etmiş Allah çok şükür. 2. İçin dua edersiniz , takviye yaparsınız vs. Kafayı yemek neden ?? Siz bilirsiniz.
Derin11 Abica_Elis kuruma çizgisi gibi duruyor. Sürekli kan vermenize gerek yok bence bende çok bekledim ilk iki ay gidip kanda verdim ama baktım olmuyor testte çizgiyi net bir şekilde görmeden kan vermicem dedim kendi kendime. Çizgiyi gördüğümde de vermedim hatta umitlanmamak için sonraki gün tekrar yaptım sürekli çizgi çıktığını gördükten sonra kan vermeye gittim.emin olmak için tekrarlayın bence testi
Blossom Abica_Elis Neden bu kadar takıntılısın? Bu şekilde kendine çok zarar verirsin ya. Olacaksa da olmaz. Kayıpları olan biri olarak seni anlıyorum ama çok şükür bir bebeğin olmuş zaten. Bu kadar strese sokma kendini.
Gulmasal Canim kuruma cizgisi bu kadar isteyip olmiyorsa bi saglik sorununuz var belliki tedavi ile olur tipda hersey mümkün surekli testte insani strese sokuyor hem bi kizinizda varmis uzulmeyin😊
Abica_Elis Gulmasal tedavi oldum dr git artik tedavilik bir aəy yok takdiri ilahi olursa olacak dedi yani saglik sorunum su sekilde yok hamilelige engel ama hamilelkte sikintilaeim cok oluyor kan pihtilasmasi gibi
Gulmasal Abica_Elis benimde pıhtılasmam var Gebelik oncesi coraspin iciyorum gebelik olunca igneyele ilerliyor gebelik o zaman bi sikinti olmuyor