İlk dogumumda 60la hamile kalip 72 ile doguma girmiştim dogumda 5 6 kilo gitmisti sonrasi emzirme sürecinde (tabi süt yapsın diye cok cok yemedim sütüm iyiydi zaten) ekstra diyet falan yapmadan kisa surede 58e kadar dusmustum … Velhasıl cok sıkmaya gerek yok ama aşırı kilo almamaya da dikkat etmek gerek bence