gul-kn Merhaba kızlar bebeğim 4 hafta 5 günlükken doktora gideceğim kalp atışı duyulma ihtimali var mı acaba ?
Pinark92 gul-kn daha çok erken ben 5+3 te keseyi gördüm 7+1 de kalp atışını duydum genelde 6-7 haftada duyuluyor göremezsen de endişelenme normal ☺️
Bebegim3444 gul-kn ben kalp atışlarını duyunca anneme söyledim iki aylık olunca abimler ogrendi suan üç aylığım ailem dışında kimse bilmiyor 😃
gul-kn Bebegim3444 Ben de çok heyecanlıyım bir an önce söylemek istiyorum ama beklemek daha doğrusu tabi😅
Bebegim3444 gul-kn ben nazara inandığım icin ve gözümle bir cok seye şahit olduğum icin söylemedim 😂 insallahh saglikli huzurlu bir sekilde bebegini kucagina alırsın 🙏