Aynı durum bende de var lazere gidip yüzümdeki tüyleri baya azaltmıştım ama hamilelik hormonları yüzünden sanırım baya yoğun çıkıyor şuan. Lazere zararlı olmasından dolayı gitmemek bir yana dursun bu dönemde faydalı da olmadığını söylüyorlar. Ben de ağda ip yaptığım an sivilce basıyor yüzümü. Çareyi kaş usturasında buldum valla doğuma kadar böyle götürücem sonra direk lazere yine 😣😣😣