Melekinci Kizlar 37 haftamdayim ,kendim hic bir sey hiss etmiyorum fakat dun kontrolda nst -de sancim cikdi. Nasil oluyor ben hiss etmiuorum? Doktor ayakta kalmamami onerdi.
Tucemsiiii Senin yine haftan iyi ben 35 haftalıığım düzenli sancım çıkıyor ve 70ı buluyor sancılar ama hiçbir şey hissetmiyorum serum falan aldım şuan bir olumsuzluk yok. Açılman var mı diye bakıldı mı
Melekinci Tucemsiiii doktor ne onerdi? Bana serum takilmadi, evde olmami ve sanci icin bir ilac soylemis
Tucemsiiii Melekinci işte erken doğumu önlemek için serum takıldı onun haricinde bişey demedi. Açılmam var mı diye bakıldı yoktu