35aysegul Nehir’imiz var bir adet yeğenim 🙏🏻🥹 su gibi kelebek gibi güzel, cıvıl cıvıl, çok tatlı dillidir. Nehir çok hoş isim olarak da. Ama gönlünüzden ne geçiyorsa tabii ki onu koyun. İsmiyle uzun güzel ömrü olsun