Hastaneye göre değişebilir ama benim gittiğim devlet hastanesi 20. Haftadan sonra başlatıyor. Gebelik süreci, doğum, banyo ve bakım, egzersizler gibi konular hakkında bir hafta veya hafta da bir 5 hafta şeklinde eğitim veriyorlar. Bana göre çok gerekliydi çünkü bilmediğim çok şeyi öğrendim. İlk gebeliğimden kaynaklı eksiklerim vardı.