Burcu1516 Merhaba emzirme sütyeni arıyorum öneriniz var mı kaplı olsun göğüs ucu belli olmasın istiyorum e bebekte var kullanan memnun olan var mi birde ben alt kısmında tel olsun istiyorum telli olarak emzirme sütyeni göremedim sizin öneriniz nedir
ikiminiskoala Burcu1516 ben ebebekten tanesi 50 tlye mi ne almıştım indirimden çok çok memnun kaldım çok rahatlar tavsiye ederim
yrnks Ben bugün LCW dream mağazasından aldım söylediğin gibi oraya bakabilirsin. İnternette baktım göremedim aynısından.
Burcu1516 Seyhan494 alt kısmında tel var mı ben şuan 80 beden kullanıyorum sizce 85 mi almalıyım 31+2 haftadayım beden konusunda siz nasıl karar verdiniz
Seyhan494 Burcu1516 ben normalde 75B ya da 75C takan biriydim tabi hamile olunca büyüdü ebebekten aldıgım 80C di ama buna süt dolunca muhtemelen olmıycak bana şuan bile azıcık yanlardan taşıyor ebebektekinde tel yok böyle olunca 85 alayım dedim tam oldu tel yok ama tam oturdu bana çok begendim gerçekten birde ben 2 3 yerde sütyen denedim magazalarda ona göre 85 en iyisi diye düşünüp aldım