35aysegul Merhaba kızlar. 29. Haftanın içindeyiz saçma olcak biliyorum ama doktorum bu hafta izinli yok. Bebeğimin normalde burda da haftası itibariyle okuduklarım kadarıyla fıkır fıkır hareketli olması lazım hep öyle en hareketli zamanı diyorlar genelde. Ama az hareket ediyor tek tük. Evet ediyor mu ediyor ama sürekli değil arada az. Yediklerimle de pek alakası olmuyor soldan çok sırt üstü yattığımda hissediyorum. Ben mi evham yapıyorum yoksa normal mi bu şekilde az hareketlilik hisseden var mı. Bunun için de sağlık ocağına gitsem bana gülecekler muhtemelen
kelebekucusu 35aysegul 28 ve 29.haftada ben de sizin gibi okuyup endiseleniyordum bir gün hareket ediyorsa iki gün hic etmezdi bir veya iki defa cok hafif hissederdim korkardım bugun 31+0ız. 30.haftadan beri hiç durmuyor kıpır kıpır içerde ne yapiyor anlayamiyorum 😅 Eminim sizin de öyle olacaktır kontrole gittiğinizde yine de doktorunuza sorun. Endiselendiginizde biseyler yiyip sol tarafiniza yatın yine olmazsa şekerli biseyler tüketip deneyin.🌺
Milen7 Benim de öyle 29+5 im şurda 2 gündür biraz hareket hissediyorum, iki gün öncesine kadar gün içinde 1-2 kere gece yatınca 1-2 kere hissediyordum o kadar. Kafama takılmıştı benimde.. Pazartesi kontrolüm var doktora soracağım
35aysegul Milen7 kusura bakmayın geç gördüm yanıtınız için teşekkür ederim. İnsan tedirgin oluyor ister istemez. Benim diğer kontrol 28 i bayağı var rica etsem sorduktan sonra doktorun yanıtını bana da yazar mısınız. Sağlıkla kucaklayalım inşallah 🙏🏻 iyi geceler
Milen7 35aysegul merhaba doktor da denk geldi muayene sırasında kasılmaya hoşuma gitmedi bi nst ye gir dedi, girdim sancım çıkmadı sorun yok o zaman dedi. 10 dakikada bir ritmik kasılma vs oluyorsa dinlenince geçmiyorsa gelirsin onun dışında sorun yok diyor.
35aysegul kelebekucusu çok teşekkür ederim canım 🙏🏻 sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah insan bilmeyince panikliyor biraz dediğiniz gibi olsun yeter ki 🌺