Merhabalar,
Benim bebeğim doğumda oksijensiz kaldı. Hemen entübe edilip soğutma tedavisi uygulandı. Soğutma tedavisinden sonra 8 saat ısıtma uygulanarak entübeden çıkarıldı. Dün de sık sık nöbet geçirmiş. 2 tane nöbet ilacı kullanılıyor. Doğalı 6 gün oldu. EEG ve mr çekilecek. Benzer durum yaşayan var mı? Sizin süreçleriniz nasıl geçti?