Kızlar bebeğim 23 günlük bugün 3 gündür kusması başladı başlarda yoktu genelde beslendikten sonra kusuyor ama az değil baya çıkarıyor bu durumu yaşayan var mı böyle devam ederse doktora götüreceğim zaten korkutan beni başlarda başlamaması sonradan kusmaya başladı bu durumu yaşayan oldu mu