Kızlar bugün kontrole gittim gecen hafta 1 doz ciğer geliştirici vurundum bugün de diğer dozu yalancı kasilmalarim vardı o yüzden. 2.hamileligim ve ilk 36+6 da kordon dolanmisti bide kanala ayaklarını soktuğu için sezeryan oldum bu oğlumda sezeryan olacak normalde 25ine gün verdi doktorum ama bugün bana ağrılarına dayanamıyorum pazartesi salı gel alalım dedi . 1 tür kordon var ama sık değil kilosu 2715 gram çıktı. Eşimle bana bıraktı kararı doktorum eşim bekleyelim dedi çünkü ilk oğlumda solunum sıkıntısından dolayı 1 hafta kuvezde kaldı yine aynı durum olur erken diye bekleyelim diyor eşim. Doktorda kararı bize bıraktı hareketlerini takip et azalma olduğu anda aç karna gel alalım dedi . Siz bu durumda ne yapardınız? Ben artık hiç birsey düşünemiyorum. Daha hastane çantam bile hazır değil o kadar soyluyum size