Yok yok iyiyim çok şükür ani hareketlerden kaçınmak gerek. Acile gitmedim gereksiz fazla müdahalede bulunuyorlar. Özel ebem var. Onu aradım hemen buz koy yat dinlen ve yavaş yavaş hareket et dedi. Çok şükür silindirim var onun üstüne çıktım yattım. Pilates topunda az oturdum sağa sola haberler yaptım. Ama soğuktan çok sıcak iyi geldi sürekli sardım belimi. 2 güne ağrısı geçti tutuklukta yavaş yavaş açıldı. Ama gerçek şu ki çok korktum. İlk defa böyle bir şey hissettim. Kayan şey bebek değil de kas dı çok farklıydı. Hamilelikte çok zor ama. Allah yavrularımıza sağ Salim kavuştursun inşallah 🙏