Henüz doğum yapmadım. Kontrollerde bakılıyor her seferinde ama normal ultrasonda görünmüyor. Çevremde o kadar çok kişiden duydum ki bunu rahatladım. Neredeyse herkesin bebeği kalbi delik doğmuş. Ve hangi doktora sorduysam 1mm hiç bir şey değil dediler. 5 6 cm delik olanlar varmış ve bizim deliğin bulunduğu yer hayatı tehlike taşıyan bir yer değilmiş. Kalp zarı değil, kası delikmiş. Zar olsa hayatı ama kaş’ta en fazla biraz daha dikkatli yaşaması gerekir, o da kapanmazsa ki%99 ihtimalle kapanıt dediler. Çok şükür bebeğimin sağlığında, gelişiminde giç bir sorun yok şuan. Hatta haftasından önde gidiyor eşşek sıpası. Allah sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri göstersin bize. Kayıtlara geçti sonuçta, doğar doğmaz ben unutsam doktorlar bakacaklar kalbine. Hiç canını sıkma biliyorum insan çok korkuyor, çok üzülüyor ama inan ki stres sigaradan daha zararlı bebeğe. Onun minik kalbi deliğe rağmen pıt pıt atmaya devam ediyor, bir de stres olup bebeği de germeye gerek yok. Her şey olacağına varır. Çok şükür tıp çok ilerledi bebekliği geçtim anne karnındayken bile bebeğe müdahele edebiliyorlar artık. O yüzden bırak bebişin gelişimini stressiz sakın ve sana sarılmanın heyecanıyla tamamlasın. Kendini kasma ve o minik bezelye parmakları düşen. Her şey çok güzel olacak. İnanırsan olur 😘