Gebelikte şekerim vardı.
Diyet+ insülin ile ilerlettim gebeliğimi, bebeğin suyu fazlaydi erken doğum riskim vardı, 34+5 te mecburi sezaryen olmuştum 16 ay önce.
3 ay önce kilo veremiyorum diye dahiliye dr gittim.
3 aylık kan sekerime bakıldı, başka tahlillerime de.
Kan şekerim sınırın üzerinde çıktı, insülin direncim de açlık şekerim de.
Diyetistene yönlendirildim, diyet yaptım ama sadce 4 kg verebildim çünkü dahiliye doktorunun verdiği ilacı düzenli icemedim.
Hap yutamiyorum asla, zor bela yuttuğumda ise kusasım geliyor bazen kusuyorum da😞
Farklı bir dahiliye doktoruna gittim hap icemedigimi söyledim, farklı bir ilac yazacağını ama o ilacin pek etkisi olmadığını, kullandığım ilacin daha etkili olduğunu söyledi.
Elim.bos döndüm, elimdeki hapı bölerek yutmaya çalıştım ama yok asla düzene oturtamadim.
Az önce yemekten 1 saat sonra şekerimi ölçtüm 219 çıktı, 2 saat sonra da 240. Düşmesi gerekirken artmış.
Zaten beyaz ekmek ve şekeri kestim. Neden böyle oluyor anlamış değilim.
Haftaya randevu aldım, doktor iğne yazmazsa napicam bilmiyorum.
Yapamıyorum çünkü hap içemiyorum kimse beni anlamiyor.
Benzer durumda olanlar yazabilir mi lütfen:/