RSsuer Kızlar hastane için bir elbise gecelik bir tanede pijama takımı koydum yeterli mi sizce siz nasıl yaptınız acaba 🤷🏽♀️
Yazmelegi_ RSsuer ben bir elbise bir normal pijama takımı koydum bide annem normal sadece pijama ile üstüme bluz koymuştu elbiseyi ilk yürürken giydim çok iyi oldu sonra kan felan olunca değiştim pijama takımı giydim ama pijama bol olsun
Eylempyrz RSsuer ben de Eylül sonunda doğuracağım inşallah, bitane uzun kollu pijama takımı koydum iki tane de elbise şeklinde koydum birini fotoğraf çekmek için koydum beyaz diye kan olmasın diye hemen çıkarıcam sonrasında
RSsuer Yazmelegi_ Ne zaman doğum yaptınız acaba benim eylül başı gibi olucak ikiside kısa kollu hastane ortamında üşür müyüm bilmiyorum
Yazmelegi_ RSsuer 14 gün oldu yapalı bizim koridor da klimalar olduğu için serindi o yüzden bluz giydim ama normal oda ısısı olsaydı tişört giyerdim
RSsuer Ebraz O zaman bir adet daha pijama takımı alayım herşey çok süslü ve dantelli sade birşey bulmakta çok zorlanıyorum inşallah bulurum 😄