Mockingbird33 33+2 deyim son 2 haftadır sürekli ayaklarım terliyor, klimanın altındayım oda üşeyecek kadar soğuk, vücudumda ayağımdan başka terleyen bir yerimde yok, normal mi?
GaMze-koran35 @“didmarslan”#p29054591ayni durumu bende yaşıyorum ayak ve ellerim terliyor ama araştırdım değerler yükseldiği için vücut ısısı yükseliyor o yüzden vücut kendini soğutmaya çalıştığı için ter basıyor o yüzden endişe etmeyin