Kedicik123 bnde yarım rahimliym normal boyuta göre biraz küçük oluyor o yüzden erkn gebelik riski de oluyr tabi. 13. haftalık hamileyim dün ölçüm yapildi suaniçin 38 mm çıktı ilerleyen haftalarda nasl olur blmiyrm şuan icn sorun yok dendi. siz önceki haftalarda ölçüm yaptrmismiydnz ve serklaj atılma ihtimalinden bahsettilermi