36+4 haftalık oldum, benim de bu aralar karnım hem gergin hem de oldukça sertleşir oldu. Perşembe kontrolüm vardı nst’de kasılmalarım çıktı, doktorum normalde 25 Ağustosa sezaryen tarihi verdi ama bu kasılmalarla o tarihi beklemez gibi duruyor dedi🙏🏻 Bu aralar da çok sertleşiyor karnım hareket ederken zorlanıyorum🥹 Ağrı sızı çok şükür yok ama yine de takip etmek lazım şimdilerde🙏🏻