Cylnrcp1410 Ay Allah razı olsun ya 🙏🏼🙏🏼💖💖💖 Ben devlette kontrollerime başlamıştım sonra şu şehir hastanesinin açılışı yapılacak falan derken randevu alamayınca parkhayatta bengi hanıma gitmeye başlamıştım hiç araştırmadan. O gün onun randevusunda boşluk vardı o sebeple bengiye gittik. Daha 21. haftamda bana “sen bu çocuğu hayatta normal doğuramazsın çok iri olacak bebek” dedi o an bende ışık yandı. Bir araştırdım, meğer bengi tam bir sezaryen doktoruymuş.. bir çok hastayı son anda korkutup sezaryene sokmuş gereksiz yere. Öyle olunca kendisiyle ilişkimi kestim sadece şehir hastanesinde takiplere devam etmeye başladım. Bugün de, bu uygulamada 1 ay önce Kütahya şehir hastanesinde doğum yapmış bir arkadaş sağolsun deneyimlerini paylaştı benimle. Sancı ve doğum özel bi tek kişilik odada olmuş, kadını bırakmışlar odada bir başına, saatte 1 gelip açıklığına bakmışlar, telefonunu falan sokmamışlar, doğum esnasında ebeler şey falan demiş “sen sancın geldikçe ıkın, biz dışarıdayız, sesini duydukça geliriz” demişler, yapayalnız bırakmışlar kadıncağızı. Bir daha doğum yapacak olursam özelde yaparım demiş. Ben de bunu görünce gözüm korktu tabi. Şimdi özelde normal doğum yanlısı doktor arıyorum. Senin mesajın da ilaç gibi geldi açıkçası 🤗🤗🤗 Yasin beyin ücretleri falan nasıl bu arada muayene doğum vs? Biliyor musunuz