glbhr1 Merhaba arkadaşlar ablam dün sezeryan oldu dündendir gazı var kabızlık var gazdan dolayı karnı ağrıyor oturamıyor ne yapabilir ?
Sinem0135 glbhr1 salatalığı çok tüketmek ishal yapabilir onun haricinde de bol su ve sıvı tüketecek . Bir de öncelikle doktora sorun . Duphalac abla. İçin sakıncası yoksa kullanabilir