Kbraadura Merhaba bayanlar ben 2 aylik evliyim ve 5+2 haftalık gebeyim ama migdem bulanmıyor ultrasonda da 4+6 da gorunmedi bebeğim bunlar normal mi bilgilendirirmisiniz lütfenn deneyimli anneler 😔😙
311658 Kbraadura normal canım döllenme zamanı adetten sonra olmuş olabilir ama doktor adet bitiminden sayıyor Bulantı deme bana 😞ben 5haftalıkkrn başladım şuan 12olduk bitik durumdayım bence anı yaşa çokta iyi birşey değil kusmak
Cananscs Kbraadura normal geç dollenme olabilir 7. Haftaya kadar gorememen normal mode bulantısı herkese göre farklı bazıların olurken bazıların olmayabiliyor son ayda olabilir ama
Elner Kbraadura ultrasonda 7-8 ci haftada goruluyor merak etme bulanti olmasi ya da olmamasi kishiden kishiden degishiyor bende hich olmadi 21ci haftadayim ☺️
Rojinn Kbraadura 5 haftalıkken öğrendim 7+4 te ilk kontrolüme gittim kalp atışını ve bebeği gördüm.Mide bulantısı 7 ve 9 haftalarda inanılmaz yaşadım 32 haftalık oldum hala ara ara oluyor.Ama her hamilelik farklı inşallah kolay olur seninkisi.
Asena_ Kbraadura gittiğinde görünür canım küçük çünkü daha normal yani. Bulantı konusunda da herkesin bünyesi bir değil kiminin hiç bulanmıyor kiminin 9 ay boyunca bulanıyor
Kbraadura Asena_ teşekkür ederim içimi rahatlattıniz biraz bir de yavrumu görsem daha da rahatliycam 🙈👶
deletedmom734 Kbraadura Her gebelik aynı değildir bir başkasında gözlenen semptomların sizde olmaması veya sizde olanların başkasında bulunmaması anormallik değil gebeliğin farklılığıdır herkes MİDE bulantısı yaşayacak diye bir şart yok... ne hamileliğinizi ne bebeğinizi bir başkasıyla kıyaslamayın doktorunuz size alarm vermedikçe yaşadıklarınızı normal kabul edin çünkü hamilelik bir hastalık değil çok mistik ve doğal bir süreç... tadını çıkarmaya çalışın pimpirik yapmayın kısaca:) çünkü olanlar ve olacakların hiç birisi elimizde değil Bebeğimize ALLAH KORUSUN birşey olacaksa bunun önüne ne biz geçebiliriz nede doktorlar ...o yüzden tevekkülü elden bırakmazsanız sizde rahat edersiniz :) ♡ Rabbim sağ salim salıkla kucağınıza versin hayırlı evlat etsin bebeğinizi ❣
Selma067 Kbraadura normal diye biliyorum günlere fazla takılma mide bulantını da takma hiç olmasın diye dua et ben 17+3 haftalık hamileyim hala mide bulantım devam ediyor çok zor oluyor hiç birşey yiyemiyorum bebeğim aç kalıyor diye çok üzülüyorum
BusraOzhan Kbraadura Bebeği görmen için daha erken canım 5.5 haftada keseyi gördüm 6.5 haftada kalp atışını duydum benimde mide bulantım hiç olmadı sabahları tansiyonum düşüyordu biraz sadece ufak tefek nadiren mide bulantıları yaşadım umarım sende de olmaz rahat edersin :))
Hulya06 Kbraadura Normal canim gözükmemesi daha cok küçük 6.ci haftada görmüştük keseyi canini sıkma yani.Herkesin gebelik süreci farkli oluyor benim hamileligimin basindan beri hic bulanti,kusmam olmadi ama herkesin oyle olcak diye bişey yok 🤷♀️
Papatyam34 Kbraadura benim 6+6 da gözükmüştü kese ve bebek ama ben bilerek 6. Haftayı beklemiştim öncesinde gözükmezse moralim bozulursa diye 😊midem de 8. Hafta da bulanmaya başladı neyse ki cok sürmedi 😊