Kızlar selam ben 36. Haftaya geldim çok şükür ama iki üç gündür akıntım var idrar yolu enfeksiyonu ve mantar var afedersiniz ortası sarı tortulu kenarı su gibi akıntı var sadece bugün sarı olarak değil su gibi gelmeye başladı peçete koyuyorum altıma anlayabilmek icin pecetede kalıyor iç çamaşırıma geçmiyor su olsa gecmezmiydi az az nemli bir yer oluyor pecetede bu haftada su sizarmi ya direk gelmezmi önceden de bir iki kez olmuştu bu şekil akintiydi su değildi Çarşamba günü kontrolum var nasıl beklicem bilemiyorum basina gelen varmı acaba