Bussuusu tıbbi genetik bölümünden randevu alıp gidiyorsun . Direkt konuya gir zaten anlayacaktır ne için geldiğini . Ben girdim kürtaj olduğumu kimyasal gebelik yaşadığımı bunun için genetik test ve pıhtılaşma testi vermek istediğimi belirttim brkaç soru soruyor . Daha sonra kan vermen için gönderiyor . Ama eşin ile git. Eşinden de bir tüp kan alacaklar gen testi için , senden de 2tüp kan biri gen biri pıhtı için. Eşinle aynı anda vermiş olsan da aynı anda çıkmayabiliyor sonuç . Benim 2gün önce çıktı sonuçlarım tam 15.gün yani.Eşimin henüz çıkmadı. Zaten sekreteri iki aydan fazla da sürebilir az da demişti ama normalde sonuçları geç çıkan tahlillerdir.