Blackatlas Merhaba arkadaşlar 10+2′yiz iki gündür belimin ortasından kalçalarıma doğru bir ağrı var. Bir de sanki tabir vardır ya “yanlarım ağrıyor” 😂 normal midir acaba bu kadar erken yaşayan var mı