Agg0207
Ben 38. Haftadaym dogum yaklaştığı için doktorumla konuştuk bu konuyu 3-4 gün önce normal dogım istiyorum bende ama doktorum önermedi bana hiç. Agrı sızı ıkınma hissi gittiği için bu kez bebek kanalda fazla kalabilir oksijensiz kalır bu durumdada vakumla çekmemiz gerekir bebegi dogum süresi çok uzar vakumla çekmekte tehlikeli sonuçta istemediğimz bi durum dedi bende araştırdıgımda bu tarz şeyler okumustm zaten canım ama bazılarının çok iyi geçebiliyor ben o riski almicam kendi sancımla doğurmak istiyorum inşallah 🙏🏼 Ve seneler önce bi tanıdığımız bu epiduraldn dolayı felç kalmıştı davalık falan olmuşlardı hatta