Rabia_91 kahvesever__ 39+4 aynı durumdayım. İçimde soba yanıyor resmen. Bir an önce gelseler, bu kızlar çok nazlı çıktı, gelmek bilmiyorlar. İçerisi rahat sanırım 🤭
Busrabayduk AzraHilal kızlar 41 e kadar gidiyo diye duydum o kadar beklemeyiz inşallah🤣sağlıklı olsunlarda
bendeanneoldum_ kahvesever__ 😂😂 rabbim o günleri göstersin inşallah bizde hayırlı günü bekliyoruz baklm kendileri ne zaman gelmek isterse artık onlara kalmış
1prensesannesi_ kahvesever__ bnde doğurmak istiyorum ama bakalım kızım ne zaman gelicek valla ben hiç bişey yapmıyorum nasıl gelicek bilmiyorum 😂🤭
1prensesannesi_ kahvesever__ bilmiyorum ki inşallah gelir şimdi merdiven indim çıktım aksak yürüyüşü yaptım yürüdüm bakalım yürüyüşü yapıyordum da diğerlerini ilk defa şimdi yaptım 🤭😂😂😂
kahvesever__ 1prensesannesi_ bende sadece yürüş yapıyorum başka bir şey yapamıyorum gücüm kalmadı valla yürümek bille zorluyor beni
kahvesever__ Sena00 gerçekten öyleymiş oğlumda hiç bu kadar zor olmamıştı ya nisan da doğum yapmıştım onda