Stormi Önümüzdeki perşembe son adet tarihime göre 32+0 olacağım kamuda çalışıyorum çalışabilir raporunu tam o gün mü almam gerekiyor bilgisi olan var mı
gamzecgr Stormi evet 32+0 dan sonra da alabilirsiniz ama ondan sonra alınmayan her gün ödenekten düşer
Gebeysek1 Stormi doktorum bana tam o gün alman gerek dedi . Öyle de aldım ama saçma. Devletten takipli olanlar cumartesi pazar nasıl rapor alacak.