MelodyFairy İlk defa femera kullanıyorum bugün ani kramp oldu onun dışında hiç bir şey yok 🤷🏻♀️olması şart mı Sancı kramp olmadan da yumurta gelişip büyüyebiliyor mu? Yarın son kez içip pazartesi günü kontrole gidicem
Hicran57 MelodyFairy ilaç bittikten 1 hafta sonra başlıyorsun yumurtlamaya canım. Benimde yeni bitti 13. Gündeyim 15 mm yumurta gelişmiş doktor 1-2 güne çatlar dedi bakalım gün aşırı ilişkiyle devam
Yusufayazin__annesi MelodyFairy kaçıncı günunuz peki bugün bende kulalndim 15 de çatlama oldu dün akşam aşırı ağrım vardı sağ kasıkta kramp vs
Seval0Seval MelodyFairy canım noldu benim klomen bugün bitiyor ama ağrı oluyor normal heralde bende doktora çarşamba gidicem
Sema__5 MelodyFairy ozelmi devletmi sizin bilmiyorum ama benim özeldi kontrole gittiğimde 20mm di o gün iğne vurdular
edasontr benmde belirti olmadı kızz korkma solda kocaman olmus sagda 12 ml olmus ama sagdaki yaramıyor tupum tıkalı hatta bende böyle baslık acmıstım belirti yok diye ama masallah buyumuusler 🥰
Yusufayazin__annesi MelodyFairy adetin 3 günü başladim 5 gün kullandım sabah akşam 1 tane 7 bitti 8 gün ovu testi de yaptım 14 yumurtlama gördüm sabah aksamda çok ağrı oldu işte sağ kasığımda bugün yaptım siliklesmisti femara yla 3 gebelik elde ettim biri çok şükür sağlıklı 4 yaşına giricek 2 de düşük oldu femarayla ikinci bebeisi istiyoruz
MelodyFairy Yusufayazin__annesi yarın yeterince büyürse iğne vericek ama 4 gün kullandım işe yaramış mıdır emin değilim