Kızlar ben dudak yanak erlerini çok koparırım terim hep kanatırım engel olamıyorum bu duruma tırnak yemek gibi bir alışkanlık bu da. Ve buna bağlı olarak dudaklarım çok mor mor duruyor koyu renk ve hiç hoşuma gitmiyor. Kalıcı dudak renklendirme yapmak istiyorum hatta bunu yapmışken kalıcı eyeliner de istiyorum. İnternetten araştırdım ama abdest geçirir mi tam net bilgiye edilemedim aranızda bu işlemleri var mı? Abdest geçiriyor mu biliyor musunuz yaptıran varsa tavsiye vs alabilirim 🥹