Güzel anneler bebeğim 9 ay 8 günlük ve ben artık tükendim geceleri emzirmeye 🥲 emzik tutmuyor, mama veriyorum tok kalsın belki kalkmaz diye mamayı ittiriyor meme istiyor. Doğduğundan beri zaten uykuyla arası yok yatağına koyduğum gibi uyanıyor aramızda yatıyor ve sürekli mememde. Ne yaptınız nasıl kestiniz gece beslenmesini. Yaptığınız gece tok tutacak tarif ya da bi öneriniz bir şey söyleyin lütfeeen🥲 uyumak istiyorum artık😂